Media Tornado en Afrojack op zoek naar internationale popgroep

woensdag 09 mei 2018 - 11:25

Het pr- en marketingbureau Media Tornado en full-service artiestenlabel LDH Europe zijn een samenwerking aangegaan. Laatstgenoemde is een joint-venture met LDH, een Japans artiestenmanagementkantoor, dat in Nederland wordt geleid door CEO Nick van de Wall, beter bekend als Afrojack.

Het full-service artiestenlabel LDH Europe organiseert onder meer audities en leidt talenten op met zang- en danslessen. Media Tornado verzorgt de publicitaire activiteiten rondom een nieuwe zoektocht naar de eerste internationale popgroep van LDH Europe.

Marieke Wijnmaalen, managing partner van Media Tornado: ‘’We zijn enorm trots om de pr voor LDH Europe te verzorgen en daarmee Nick te ondersteunen in zijn droom: zijn eigen artiestenlabel waarmee hij ook de Europese muziekindustrie wil veranderen. De samenwerking en de internationale zoektocht naar een popgroep is voor ons een geweldige mogelijkheid om ons verder te ontwikkelen op het gebied van muziek.’’

De nieuwe internationale popgroep staat gepland voor een wereldwijd debuut in 2019. De Nederlandse audities vinden plaats op 9 juni (Amsterdam) en 16 juni (Rotterdam). Ook worden er audities gehouden in onder meer New York en Londen. De finales zijn in augustus in Tokio.