De Beste Social Media ondergaat rebranding

donderdag 25 januari 2018 - 12:59

De Beste Social Media en alle bijbehorende online media platformen en initiatieven, vallen voortaan onder de vlag van moederbedrijf The Best Social. De slogan is ‘we curate, create & celebrate the best of social media’.

Het moederbedrijf bestaat uit de divisies Publishing, Studio en Events. Onder Publishing vallen The Best Social Media, The Best Social Jobs en The Best Social Podcast. De divisie studio bestaat uit The Best Social Studio en The Best Social Awards en The Best Social Awards - Business vallen onder de divisie Events. De groei en bijbehorende (internationale) projecten van het socialbedrijf zijn reden voor de nieuwe naam en identiteit.

Oprichter Diederik Broekhuizen startte in 2010 als freelancer op een zolderkamertje. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een 14-koppig team met zeven verschillende merken en projecten: online platform De Beste Social Media, het Duitse platform Das Beste aus Social Media, vacatureplatform De Beste Social Jobs, De Beste Social Podcast, awarduitreiking De Beste Social Awards, full-service social media-bureau Studio Broekhuizen en het nieuwe Engelse platform The Best of Social Media.

“Met al deze projecten ontstond de behoefte om het merk en bedrijf duidelijker te communiceren naar de buitenwereld. Bij deze groei hoort een continue naam die doorgetrokken wordt in elke divisie. Met de compleet vernieuwde huisstijl krijgt het moederbedrijf The Best Social de uitstraling die het verdient. Onze ambities zijn grenzeloos en daarom is een internationale naam een logische vervolgstap. We blijven uiteraard bij onze roots met onze Nederlandse pagina en zullen altijd in het Nederlands blijven communiceren. Promised”, aldus Broekhuizen.