Nieuwe functies voor Polderman en Verdooren binnen Warner Music

donderdag 21 december 2017 - 13:58

Warner Music Benelux heeft Fulco Polderman aangesteld als Head of Brand Strategy en Ixia Verdooren als Head of Content & Creative. Beiden zijn afgelopen maand in hun nieuwe rol binnen het marketingteam gestart en rapporteren aan Ewoud van de Kamp.

Fulco Polderman is verantwoordelijk voor de merkstrategie van alle artiesten & owned platforms op basis van consumer data & insights. Hij geeft in zijn nieuwe rol sturing aan het team van Brand managers en de Digital marketeer. Polderman is sinds oktober 2016 werkzaam voor Warner Music Benelux en was afgelopen jaar onder andere verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Boef.

Ixia Verdooren zal zich in haar nieuwe rol met haar team gaan focussen op het ontwikkelen van een online contentstrategie voor alle artiesten & owned platforms, content creatie, special events en het aangaan van content partnerships. De afgelopen jaren was Verdoorden als productmanager verantwoordelijk voor onder meer de marketingcampagnes van Ed Sheeran en Dua Lipa.